tröttchey.nu

Inte kul, inte kuuuul! Jag är verkligen zombie-trött och har varit det hela dagen..! Vaknade 20 minuter innan jag skulle iväg imorse, funderade i ca 5 sekunder på att dra täcket över huvudet igen och bara skita i allt. Men icke, jag kravlade mig upp! Så sjukt stolt över mig själv! Hade ångest som tusan hela vägen till mitt 'jobb', men när jag väl kom dit och satte igång så kändes allting lite lättare.

Har bl.a. sytt grytlappar idag. Liksom vadå att jag inte använt en symaskin på 10 år?! Det var jätteläskigt i början haha, trodde så mycket att jag skulle sy fast alla mina fingrar! Sen har jag värsta nål-fobin.. men det gick galant hihi. Imorn ska jag göra textil-tryck hähä, fett kewl! :D




Jag känner mig lite stressad över att jag måste städa innan helgen, men jag vet att jag ändå kommer skjuta upp det till lördag eftermiddag, så jag försöker att inte tänka så mycket på att jag stampar runt i grus och katthår. (y)

Är hästledig idag! Gud så schönt! Jag är inte trött på hästen, men trött på att frysa och allt åkande fram och tillbaka. Iofs kommer jag få åka lika mycket fram och tillbaka idag, men skillnaden är att jag kommer vara i ett varmt hus och inte förfrysa tårna av att vara i ett stall med för lite kläder på mig i några timmar!

Kvar att göra idag;

* tömma kattlådan
* äta lunch
* vara läxfröken
* gå ut med pudding
* halvdö i soffan framför tv'n

Jag gillar speciellt sista punkten där! Längtar redan.

Imorn väntar jobb, ta hand om Lizzy + Wiona och rida båda. Intaget, tvätta, fika med brudsen på kvällen? Hejja livet, jag är inte den som ligger hemma i sängen om dagarna längre? (Okej, bara måndag + tisdag denna vecka)

Puss and schmejk som Hanna skulle sagt! (Fan vad jag saknar dig, unge!)

Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

sv: oj glömde skriva det :D jo hästar får också va med :D

2011-03-17 @ 21:39:37
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Sandro

hahahaha du måste städa annars blir ja suuuur! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0