Yo bitcheeees!

Look who's the bloggah huh? ;) Everybody goes yääääääy!!!
Eller va?

Mohihihihi! Jag är galet glad idag! Solen skiner och jag har ett rent hem att vila ögonen på. Eller ja, iaf ett rent golv! Note to self; Kolla inte in i köket.

Folk brukar ställa en fråga nuförtiden, 'Vad gör du egentligen på det där Stentorpet?' Ibland gör jag glas-skålar, eller servetthållare, har dock ingen bild på det, men kan kanske fixa. Annars så hänger jag faktiskt mest i sy-salen höhö. Där syr jag och några till grytlappar, tygväskor och just nu bokstäver!


Fyllda bokstäver i fleecetyg, som gosedjur liksom hihi! :)

Och nej, jag får inte ta hem det jag gör.. ;) Det går till försäljning! Så kom att skåda och köp våra fina verk på Stentorpet eller i Växhuset i butiken 'Händiga Händer' - där finns hantverk från alla filialer (shit, vuxet ord yao!)  i hela stan. Det är sjukt billigt och fint!

Mjahaaa, annars då? Jag har redan varit uppe och skuttat i tiieeep fyra timmar! Släppte ut 5 små söta hästar i solskenet, eller i minusgraderna kanske?! Det var fan -5 ute, inte okey!! -.- Jag vill ha värme juuuh. Buhu, hoppas solen värmer upp under dagen.

Nu är jag supertvättarN och ska snart gå ner och hänga upp all tvätt ehe... lycka till att det får plats i torkskåpet?!


Och ja, jag är ensam och har så här mycket kläder... gah! xD

Tonight it's hoppträning, tjoho! Jag är taggad, eller egentligen inte haha. Men jag hinner nog bli! Nu är jag mest trött och hungrig faktiskt. Sa någon frukost?! Åh, jaaaa gud så gott! Såatt smell yah!

Pussifnuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0