Aaaaawwww Yeeeaaaaaa!

Uppe med tuppen huh! Har varit vaken sen halv sju, så går det när man övernattar hos folk som ska dra till en ö tidigt på morgonen yao! Men det var det värt hähähä! ;) Jag fick minsann donken-frukost också, och ett astma-anfall. o.O

Igår lekte jag med Isabullosaurus hela dageeeen. Vi käkade på Vivaldi tillsammans med Kristoffer, det var galet gott. Sen hängde vi lite på myrorna och resten av eftermidaggen glodde vi på tv/degade. På kvällen så såg vi premiären av The Hangover Part 2! Och alltså jag skämtar inte när jag säger att folk vek sig av skratt!! Hahaha, den var så sjukt jävla rolig! Helt galet bra! Man kan nog säga att en film får 5 av 5 toasters när hela biosalongen applåderar när eftertexterna börjar rulla. ;)


Crystal the monkeeeeeey!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för..? Känner för att bara dega, så jag funderar på att kolla på den första Pirates filmen som jag laddade hem förut. Vi får väl se hur det blir. Just nu är jag sjukt sugen på kakor! Tror jag ska ta mig en tripp till Ica först och främst. ;)

Imorgon ska jag åka till Kungsbyn och gå i djurparken! :D Fett glad cheey, jag blir som ett litet barn när det kommer till sånt om ni inte redan visste det.. ;) I'll bring the camera i tell youuuuu! Kommer få se massa djur-bebisar hihihihi!


Älg-bebis som föddes för ca 1 vecka sen på kungsbyn! :D

Pussigull ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0