Bööööh!

Klockan tickar på och jag är vaken. Framförallt så är jag pigg! Inte okej. Jag ska upp halv åtta och jag kommer inte kunna sova än på några timmar, jag känner min kropp.

Jag längtar efter någonting, någonting som jag inte vet om jag kan uppnå eller ej. Hur länge kan man leva på hoppet? Hur länge orkar man ströva omkring i samma mönster? Vad krävs det för att man ska veta att det är rätt?

Just nu önskar jag mig kärlek, sommar, vänner, pengar, lycka och inga som helst krav. Tänk om man kunde byta ut lite av det man inte gillar mot det man önskar.

Färsk ångest säljes!
Bra kvalité och låga priser.
Finns så det räcker till alla.

Kapish?!

Mer vågar jag inte skriva i min offentliga blogg, hehe. Men en film som ni bör se är Black Swan, herregud vad bra den är. Jag tror jag ska ladda ner den. Usch, jag har börjat med såna olagliga ting. För det gör ju inte alla andra? Jo, det kanske de gör, men inte jag! Fast jo, nu gör jag ju det. Jag har blivit en ful fisk som följer med strömmen. ^^

Jag tycker att Elena's lilla häst (eller okej stoooora, feeeta häst) ska klämma ut sin fölunge typ nu! Dels för att stackarn måste fölvaka om nätterna, men mest för att jag vill komma och titta på en liten häst-bebis! Maha!

Ehh, ja nu har jag inget mer att skriva om... Vad ska jag nu roa mig med tills jag blir trött? Jag kan ju alltid dricka saft tills jag blir kissnödig, då kan jag gå på toa. Sen kan jag dricka mera saft. Ja, ni fattar poängen.

Hare!



Söta djur det där! Mahaha, hejdå!

Kommentarer
Postat av: michelle

haha tackar, tackar!(H)

btw, du har kärlek, (snart)sommar, vänner och en stor lycka som heter liiiizzie;)<3 du vet vart jag finns!

2011-05-05 @ 06:41:47
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0