Men assåe

Det är inte okej att laga mat klockan två på natten och äta så mycket att man nästan sprängs! Eller va?

Jag vill skeda, min säng är så jävla stor att somna i ensam. Bööööh! Jag lyssnar på musik som gör att jag känner mig ensam, det är ju värt. Nu låter jag deppig, men det är jag faktiskt inte. Jag bara svävar iväg i mina tankar och tänker på gamla tider och fina minnen från gångna förhållanden. Typ. Ibland saknar jag att ha en flickvän så galet mycket. Men samtidigt vill jag inte ha någon. Inte för att folk står på kö direkt. Kan jag bara lämna ämnet?!

Egentligen borde jag gå och lägga mig så jag kommer upp i hyffsad tid imorgon. Hur kan datorn vara så beroendeframkallande? För att inte tala om Spotify.

Jag måste verkligen fixa mitt hår, men jag har inga pengar till det. Köks-saxen? Någon som känner sig manad? Eller är det okej att jag ser ut som en lodare på din student Elena?

Hanna Carlbom, du borde komma hem nu. Jag och Jessica saknar dig vääääldigt mycket. Ikväll hade det varit en perfekt sitta-på-donken-och-chillaxa-i-flera-timmar-kväll.

På söndag är det hoppträning för Tina, det är galet att jag längtar lika mycket varje gång jag ska träna för henne. Jag måste fixa skjuts till den 22 maj. Alla ska till Wirsbo, sluta med det!

Self Deception är ett band som jag nyss börjat lyssna på. Och som alla andra band jag lyssnar på så vet ni ju att det är bra musik, right? (okej, jag vet att det finns undantag men sccchhhhh!)

En sak som jag måste göra är att fixa nya bilder på mig och typ allt runtomkring. Jag har ju inga bilder att använda någonstans, inte okej när jag faktiskt har en fett bra kamera.



Bjuder på 2 facebook-snodda bilder på en nykläckt liten föliiiis! Elena's häst Minette har äntligen (natten till fredag!) klämt ut den lille hingsten! Åker och hälsar på henne och den lille i veckan hihi (och alla andra hestisar såklart maha). Fixar jag ingen skjuts tänker jag fan cykla! ;D Erkänn att han är galet söööt?! :)

Nu tänker jag nog sova (sa hon och satt uppe en timme till)
Pussdå!

Kommentarer
Postat av: hanna

det hade varit fett nice med lite donkenhäng. men bara sex veckor kvar nuuuuu ;) hihihi!

2011-05-07 @ 07:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0