Mjeuw

Bra dag idag! Eller okej, kanske inte själva DAGEN, men iaf eftermiddagen och kvällen. Förutom att jag var tvungen att sätta i fucking blindbroddar som tog 1 timme och 20 minuter!!! Gaaaaaaaaaah! xD Skaffa inte häst... och om ni nu gör det, ge fan i att åka och hoppa på gräs så ni måste brodda! Jag trodde jag skulle slå ihjäl någon där ett tag. Men det fanns liksom ingen i stallet, tur det! ;) Hela jag var en svettig pöl när jag var klar, fressssssssssh liksom.

Men sen så flummade jag med min bezta sistööö på donken så det blev ju bra ändå! ;) Iiiih, jag längtar tills imorgon! Hoppas min hest är gladis och snel, och hoppas jag kommer ihåg att använda mina ben jaoooo! Isf ska det nog gå bra. ;)

Hähähä, jag kanske kommer iväg till Strömsholm ändå, grrrr! Vi kan ju hoppas! Och nu menar jag inte att jag ska tävla där, så ni inte missförstår mig liksom. ;)

Tänk att jag faktiskt har lite pengar kvar efter att jag betalat räkningarna. (kors i taket!) Så imorn ska jag glida ner på stan och köpa mig en pikétröja på Gina tänkte jag! Måste ju ha något snyggt att rida i. Och faaan om det regnar imorn kväll, då tänker jag ha den och bli blöt.

Puss och smek på er!

Kommentarer
Postat av: jessicus

haha jag kunde inte låta bli att skratta igen! liksom... 1h och 20 min, det är keeewl ;) höhö! och diidiii, du är bäst kära syster! mihi, tack för kvällen vaaah <3 btw, det kommer gå fett bra idag! du ska bara bestämma dig för det så gör det det också :D piiiiziiiie!

2011-06-01 @ 12:29:50
Postat av: fena

Vänta nu va? Jag tänkte att du kanske skulle hoppa för Tina på Kärrbo prästgård imorgon, men det är alltså idag du ska hoppa på gräs?

Humhum, jag vet inte vad det gäller, men det går nog bra! ;D



2011-06-01 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0