Morning yao

Hola!

Solen skiner och det är vaaaarmt igen, yääy! Inge mer regn på ett tag nu tack. Har varit i stallet och släppt ut klada hestar, handlat och ätit lyxfrukost. Nu chillaxar jag framför tv'n samtidigt som jag laddar hem första Pirates of the Carribean filmen! Tänkte att det kan vara dags att se alla 3 så jag kan se nr 4 hähä.

Jag har blivit en liten serienörd. Har kollat på 90210 (Nya versionen av gamla Beverly Hills) i flera dagar. Och nu är det slut för säsongen... Såååå, jag bestämde mig för att kolla igenom säsong 1, 2 och halva 3 sålänge, eftersom jag började kolla mitt i säsong 3. ;) Galet bra serie för övrigt!


Nu är det dags för en dusch, sen får vi se vad dagen bjuder på! Ikväll blir det hoppning med pärlan. :* So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0