We're all part of the same...

...sick little games!

Ledsen cheey skriver blogg. Jag kommer inte kunna åka till Peace and Love som det ser ut nu. Får inga pengar som är lovade och biljetterna tar slut om några dagar står det på hemsidan. Great. Jag är jätteledsen och besviken för detta. Ha det så kewl... ;(

Jag har kommit fram till att jag verkligen inte klarar av att arbetsträna som jag mår nu. Det fungerar verkligen inte. På måndag tänker jag säga som det är och det ska bli skönt att erkänna sanningen för sig själv. Jag hoppas på att jag kan börja igen efter att jag gått i KBT-terapin ett tag. Tills dess harebrahej, jag fixar det inte. Får mer ångest än vanligt av att försöka klara av det. Tråkigt men sant, jag måste lyssna på min kropp och mitt psyke.

Är ganska deppig överlag p.g.a detta men hoppas det blir bättre. Jag har ju världens bästa vänner som verkar förstå mig jämt så jag hoppas ni gör det nu också.

Min häst är finast i världen. Hon och Emelie tävlade igår och kom 2:a! De red Lätt B:1 hemma på Hamre. Det var Västerås Ridgymnasium's 3:or som hade ordnat en dressyr- och en hopptävling för 1:orna och 2:orna. Jag är så glad för Emelie's skull och så stolt över min duktiga häst!


Så himla fina!! <3


De blev även utnämnda till 'Prydligaste Ekipaget' och fick ett diplom. :)


Prinsessan!


Vad skulle jag göra utan dig älskade häst..? <3

Dags att sova lite. Imorn bitti tar jag röda faran och trampar iväg till stallet!
Nighty night. :*

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahahah ja visst var den fin! :D

2011-05-14 @ 22:05:22
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Jessicus

Biljetterna är slut! :o iaf campingbiljetterna :'(

2011-05-16 @ 17:17:01
Postat av: Matilda

finfina bilder:D söta Lizzy:D

2011-05-19 @ 19:33:54
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0