Frosty

En vintermånad fylld av humlor, myggor, videung och blommor är nu förbi. Denna onsdagsmorgon klädde jag på mig dubbla mjukisar och dubbla tjocktröjor för att inte frysa. Den första minusgraden är här! Det var i varje fall -1 grad på min termometer. Nu kanske vi slipper leriga hagar och kan se fram emot en iskall vinter? Jag längtar lite efter den första snön. Blir man inte alltid lite som ett barn när det kommer till den? Mihiii, galopp i full fräs på ett snöklätt fält! Ja tack!

Helgen har varit A W E S O M E! Jag har sammanlagt spenderat 36,5 timmar i stallet fredag, lördag och söndag. Och ja, jag har räknat. På dessa tre dygn fanns det 72 timmar. Drar man av mina stalltimmar får man 35,5 timmar kvar. Det innebär att jag varit ganska så mycket i stallet?! Hästnörd for the wiiiin! :D Jag älskar när vi har hemmatävlingar!

Det har gått jättebra för många av Hamres ekipage denna helg och själva tävlingarna har flytit på otroligt bra. Några avramlingar, men ingen som skadat sig allvarligt. Det har funnits bra med folk som har hjälpt till som funktionärer. Jag var banansvarig i söndags och det var nog första gången jag inte kände mig stressad över att det inte var tillräckligt med folk. Allting flöt på riktigt bra från morgon till kväll! Om 2 helger är det dax igen, storhästtävlingar upp till 1.40m! :D Det är redan 761 st anmälda starter! ;o

Helgens stjärnor är mina fina prinsessor Maya och Misty som tog fyra av fyra möjliga rosetter!!
Som jag berättade i förra inlägget kom de 6:a i fredagens LC och 3:a i LB:n!
På lördagen chockade de och vann både LC och LB! Snacka om helt fantastiska ritter!!
Prydligt och fint och vågade omhoppningssvängar! GRATTIS NI ÄR BÄST!





Måste bara slänga in en bild på Bobo och fina Nicke!
Snacka om att inte vara i närheten av att riva.. ;)



Dags att göra lite nytta innan jag ska på möte klockan 14! Blir ingen hoppträning ikväll då jag är sjukt förkyld.. :(
Pussdååååå!

Kommentarer
Postat av: michelle

tack gumman!!<3

fan va snygg headern blev förresten!!:)

2011-11-10 @ 08:40:14
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0