Goder Afton!

Awww yeah! Living the dream! Den känslan har jag nu, fan ta er om ni knycker den! Okej, det kanske börjar bli kallt, snart kommer snön och det där mörkret kväver oss alltmer. Men jag har kommit fram till att, det blir vad man gör det till! Och jag tänker inte deppa ner mig i någon vinterdvala, utan jag tänker köra på och vara lite småbitter bara.. ;)

Igår rök all päls på min brunbjörn, gud så skönt!! Det tog 1,5 timme och nu är allt utom ansiktet klippt. Hon blev så fin med rakade ben och allt. Ska försöka få hjälp med en brems i veckan så hon slipper ha ett ponyface heheee.

Kan säga att jag var lite halvt taggad på att rida idag då jag egentligen var hästledig. Men jag ställde upp och red Wiona eftersom hon stått i ett par dagar och Lotta är jättesjukis. När jag väl kom upp på hästryggen i mina nya och snygga(!!) ridbraller så blev jag taggad till max! Och herreguuuud vad fin jag fick henne i galoppen och på slutet i traven, blev helt lyrisk hihi! Blir eventuellt en ridtur imorn och några fler dagar denna vecka på fina damen!


Wiona och förra ägaren Sara ^^

Så det blir mycket häst denna vecka, and i löööve it! Tävlingar i helgen också och jag kommer jobba lite både fredag och lördag och sen hela söndagen, wiiie! :D Måste hinna ut när det är ljust och galoppträna med Lizzybus minst en dag denna vecka, konditionen ska upp! ;)

Ska hinna med att tvätta, besöka min psykolog, gå på bio, fika och fika lite till denna vecka också. Och sen har jag ju blivit så duktig på att laga mat nu, så det ska hinnas med också! Det går bra nuuuuu! :D

Pussigull! :*

Kommentarer
Postat av: michelle

hemlig beundrare kanske??;) haha men jag vet!:( alf ska ju tävlish då juue:( får se så mycket jag kan på fredag!!:D

2011-11-14 @ 16:48:38
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja det MÅSTE vi! :D

2011-11-14 @ 19:27:00
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/
Postat av: michelle

mihihi i like totally knooooooooooooooooow!<3

2011-11-15 @ 07:01:55
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0