November, please be good

Så sjukt trött. Vill inte vara vaken, men vill inte gå och lägga mig heller. Vet exakt hur det blir så fort jag bäddat ner mig under täcket. Då kommer det skölja över mig. Jag orkar inte. Vill inte.

Är det okej ifall jag kör en träpåle igenom din kropp? Eller stänger in dig i en grotta? Eller låter dig svälja dryck som innehåller järnört? Vad bra, tack så mycket tack!

Har haft en väldigt bra dag på Hamre, mitt älskade Hamre. Vad skulle jag göra utan det stället?! Det må finnas saker att klaga på, men det kommer alltid att vara mitt andra hem! Känslan av att tillhöra något. Jag älskar mitt Hamre!

Grattis till duktiga Maya och Misty som knep två rosetter idag! 6:a i LC och 3:a i LB.
Ni är helt otroliga! <3

Igår var det Kapten Röd på Pluto, det var roligt. Inte sådär sjukt-awesome-jätteroligt, men roligt! Det var svettigt och jag blev lite rädd av att vissa var lite för närgångna, inte okeyyyy!

Jag måste sova nu, blir hämtad halv sju imorgon. Några timmars sömn vore ju inte helt fel?

Allt jag har att säga förövrigt är: Besvikelsen som uppstår när man insett att man blivit lurad. Typ så. Hörshejjj!

Gonatt och allt sånt där.
En sak till bara; Jag har världens finaste vänner, ni är så bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Maya

Och på lördagen så fick jag 2 1A rosetter

2011-11-06 @ 07:39:45
URL: http://mayamisty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0