Awww Yeah!

Så sjukt jävla glad! Finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Men jag väljer att lämna det där. Annars vet man inte vad som kan hända..! :o Mähähähä!

Det var typ 5 dagar sen jag bloggade sist, asså shiiit! Ber om ursäkt att jag har varit upptagen med att leva. Det har hänt väldigt mycket sen sist. Ska jag orka rabbla upp allt? Forget it! ;)

Idag har jag redan varit nere på stan en sväng och agerat mentalt stöd åt en vän. Sen svängde jag förbi donken på en 36 kronors frukost, nomnomnom! Tog en promenad hem i det vackra och kalla höstvädret. Sjukt kallt faktiskt.. :| Har hunnit ta en dusch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med... Ska ner på stan senare för lite ärenden och en fika med Erika. Gissar på att det kan bli Espresso House för 3:e dagen i rad, Me Gusta!

Får skjuts av bästa Elena till stallet sen så jag slipper stressa sönder. För halv sju är det hoppträning med pärlan!! Taggar som tusan, ska ju t.o.m tävla om mindre än 2 veckor!! :D Min bästa Lizzy!

Joråsåatteh, jag kan säga lite såhär. Min hjärna är upptagen av någonting väldigt fint och bra! Det är inte helt okej, fast ändå är det liksom det! Maha..!

Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Yasemin Birdal

Jooooooodå! Du ligger bara 3h efter, go!

2011-10-12 @ 17:47:06
URL: http://yasssee.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Ska du vara med på tävlingen på Hamre? :D

2011-10-13 @ 22:30:01
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0