Fuckin' Perfect

Bloggaren som faktiskt också har ett liv utanför datavärlden, känn på den du!

Spenderade den galna gårdagen med mina homiez. Efter fredag, lördag och söndagsfest var vi rätt slitna kan man säga. Jessica och jag joinade Elena på en Spicy-lunch med oerhört mycket skratt, kunde inte bli mer passande! Vi var sen duktiga och gick hem till Viksäng. :o

Chillade lite och begav oss sedan med Hanna till Erikslund för att kika i den nya Gallerian där även Jessicas jobb ligger. Hittade snyggaste skorna där på Deichmann!! Love at first sight i tell you! Sen tog vi en fika på Espresso House, michet gott.

Gled vidare ner på stan och chillade lite till, sen vare gofika utanför Ica på Viksäng. Inga kommentarer på den alltså! Haha, vi kan inte beskrivas.. Vi måste fan upplevas! I freakin' love you!

Idag har jag varit i stallet, fixat vaccination på hästen min och snackat gojja med Lotta. Och seeeen har jag tro det eller ej, umgåtts med Hanna och Jessica! Surprised? Käkade på Max och tog en fika på Gränden. Vi som är täta liksom... Eller va?

Nu tänker jag kolla på Vampire Diaries och sluta tänka som jag alltid gör när jag kommer hem...
Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0