Lär känna din... vadå?

Klockan är 02:40. Jag sitter i min soffa med Robert och David. Jessica sitter på min svarta pall och högläser ur en väldigt speciell rosa liten bok.. *censur* Man skulle kunna säga, back to högstadiet med lite sexualkunskap. Skillnaden är att vi faktiskt lär oss något!

Varför sova när man kan vara uppe och ha chillfest med fina vänner? Vi är ju alla lediga imorn liksom! Jag och Jessica kom på att vi ville göra något kul istället för att vara lite söndagsbittra. Det blev ganska bra skulle man kunna säga! ;)





Kvällens låt: Wes Montgomery – Rag Mop
LYSSNA ELLER DÖ!

Pözz/Emanuel

Kommentarer
Postat av: Sara - hamreryttarna

sv: haha jaa xD

2011-10-03 @ 15:42:52
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: the one and only jessicus

HAHA, bara för att vi är BÄST! ;*

2011-10-03 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0