Poco Loco!

Är verkligen för trött för att blogga egentligen, men jag är ju inte den som är den!

Hade en sån galet rolig kväll med alla mina fina vänner igår!! Jag hade taggat sen förra söndagen och med ny frisyr, ny hårfärg och ny mobil kunde det ju inte bli en bättre avslutning på en förövrigt skitbra vecka!! Det blev precis sådär kul som jag trodde att det skulle bli, HUR BRA LIKSOM?! :DD

Vi är fan bäst på att festa! Vi är fan bäst på allt! Jag älskar er verkligen. Fast alla fick nog reda på det igår, så kärleksfull som jag var. Vadå tok-krama alla hundrafemtioelva ggr och säga jag älskar dig sååå mycket osv. Hehehe, vadå full? Jag? Neeejdå! ;)


Michelle, Mikeli herself och Maja! The three M's! ;)

Idag har Team Misty + Iza spenderat dagen i ett soligt Avesta, det var deras första regionala tävling och dessutom på vanligt tränsbett istället för pelham. Det gick jättebra för mina prinsessor, ni är så duktiga! Dubbelnollor i LC:n (70cm) och nääästan dubbelnollor i LB:n (80cm). Ett litet missförstånd på sista hindret i omhoppningen, så det blev totalt 5 fel. Otur, men himla bra svängar i omhoppningen tog dem! Ni är vinnarna i mina ögon. <3

Busade runt på Hamre lite innan jag åkte hem. Och jag blev helt varm inom mig när jag gick ner och skulle hälsa på Lizzy i hagen. Hon var längst bort och kom galopperandes emot mig när jag ropade på henne! :'D Fick den där känslan av att jag är så himla lycklig som har henne. Min fina! <3

En dusch påre här så!
Pözz/m

Kommentarer
Postat av: michelle

mhihii;)

fett me kul!:D

2011-10-01 @ 18:20:10
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

sv; hihih ^^ borsta gjorde jag men nogrannt var de inte :O (a)

2011-10-02 @ 19:17:31
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0