Rubrikjävel, jag vill inte!

Hur kan jag vara trött när jag faktiskt sovit massor med timmar både inatt och på dagen? Kronisk trötthet? Gå i ide? Köpa vitamintillskott? Åka utomlands? Drömma kan jag ju alltid göra!

Den vakna tiden har jag tillbringat med att träffa Isabelle en stund. Vi besökte Linn på sjukhuset då hon ligger inne över natten. Kan säga att vi nog roade henne en del ja! ;)

När jag var på väg hemåt igen så ringde Jessica i precis rätt tid och vi begav oss till Max, gud så ovanligt? Jag åt faktiskt bara en liten lyxmousse, ingen höjdare direkt. Vi snackade massa och flummade iväg som tusan mot slutet hähä. Kvällens roligaste var ju när vi stod utanför ingången och en medelålders kvinna kommer ut och verkligen skriker:

- Nu kommer du in på en gång!!

Ni skulle ha sett mitt ansiktsuttryck när vi fick ögonkontakt! Det fanns ju ingen annan än jag och Jessica utanför liksom?! Några asgarv senare upptäcker vi att hennes unge kommer spatserandes över parkeringen. Kan säga att jag vek mig av skratt, var ju helt stensäker på att hon menade mig! Hahaha guuud... an awkward moment tiiiep!

Well, Robbie kom och hämtade upp oss och det blev film/prat-kväll hemma hos honom. Filmen var intressant i början, men efter 1 h 20 min frågade jag hur jävla länge den skulle hålla på. 2 h 40 min får man som svar. Kollade vi klart på filmen tro?






Har nyligen kommit hem och ska krypa ner under mitt sköna täcke!! Imorn ska jag göra typ hur mycket som helst... Gillar det dock, mindre tid att tänka och överanalysera på! Kanonkul, full fart!

Pussrååå!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0