Bus

Jag kunde inte bry mig mindre. Eller? Faktum är att jag bryr mig alldeles för mycket, som vanligt. Tankarna krockar med varandra och blir negativt laddade. Jag ska inte tänka mer på det nu ikväll, jag ska inte!!

Har varit i stallet och haft det bäst, älskade underbara ställe! Min pärla fick nöja sig med en borstning. Hade tänkt skritta ut en sväng, men det tog så lång tid att borsta bort alla lera! Hon fick en banan så hon såg glad ut ändå, mihi. ^^

Jag och fina W var ute på en ganska lång skogsrunda. Tog först åsen och herrejävlar vilken buse hon var idag! Det var mycket att titta på och lyssna efter minsann. Tror inte hon varit i björnöskogen många gånger, för där blåste hon upp sig rejält haha. Vi lyckades ta ett skutt över en liten stock, sååå roligt sa hon! :DD

Nu ska jag träffa Mio och Jessica, hörs dååå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0