Face Down

Damn it, min fina häst är sjukis.. :( Hon snorar och har gult slem i näsborrarna, ingen feber idag men såg allmänt hänging ut. Lilla skruttan!! Jag hoppas verkligen det går över, blir så nojjig när min pärla inte mår helt hundra. 



Bebis.. <3

Skulle ha åkt till Frida på fest, men det blev en kväll i stallet i stället. Känner mig verkligen inte ett dugg taggad för något annan än en hemmakväll just nu, men får se om jag drar ner på kulturnatten med Elena lite senare.

Jag har gjort något lite läskigt idag hihi! Vet inte ifall jag vågar hoppas på att det blir av. Fråga snällt så kanske jag talar om vad jag gjort. ;) Muhihi!

Har börjat lyssna på Red Jumpsuit Apparatus igen! Deras musik passar verkligen in just nu. Jag känner mig lite likadan. Det går inte att beskriva liksom. Det märks att hösten är här nu, på riktigt.



Am I supposed to be happy? 
With all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

You must live for me too...



På måndag ska jag ringa min biståndshandläggare och fråga när jag får börja på Accenten egentligen! Jag är så trött på att vänta... Jag vill komma igång nu! :) Hoppas att jag får ett bra svar.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort?? Vad vad??? =) Snälla berätta =)

2011-09-17 @ 21:03:17
Postat av: jossan - hamreryttarna

nu frågar jag snällt: vad har du gjort? :D

2011-09-18 @ 00:01:23
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0