Helgisch!

Haluba! Då var det söndagkväll igen och jag kan faktiskt säga att min helg har varit grym! Mysig, spontan och galen minst sagt!

I fredags var jag i stallet och pysslade med pärlan. Red ut på Lizzy med sällskap av Lotta och Wiona. Skulle ju ridit W men Emelie kunde inte ta Lizzy p.g.a lite personliga grejer så då löste vi det med en ridtur tillsammans! Är stolt över att jag fick iväg Lotta på en uteritt maha! :D Efter att vi var klara så åkte jag med Lotta hem. Vi handlade på maxi och efter hundra år där inne kom vi till hennes söta lilla hus. Lagade tacos och åt oss tjocka, mums!! Vi snackade massa, åt godis och kollade på ursöta filmen Happy Feet. En myskväll som jag verkligen behövde! :)


Lördagen spenderade jag i stallet och hade pysseldag med Sofie typ. ^^ Vi borstade och pysslade nästan ihjäl våra små hästar som började sucka efter ett tag haha. Underbara och saknade Hänna kom förbi och taggade mig lite inför utgång på kvällen oxå minsann! Så det gick som det gick fastän jag hade sagt nej och bestämt mig för en hemmakväll... ;) Säger bara "PizzaOnlineTaxi" - gratis skjuts ner på stan, Bmb med gaaalet mycket folk, Emanuel, Didde-Kong, BC aka bögarnas corner? osv osv ;) Sen att jag blev tokförkyld och knappt kunde andas när jag väl la mig i sängen är ju en annan sak!

Sov bort hela dagen idag, bakis och förkyld, fina grejer! Mööhöö... ;P På kvällen fick jag skjuts av min bästa Jessicus till stallet. Vi fixade snabbt där och sen blev det myskväll hos henne med massa snacks och Idol!! Perfekt avslutning på en fin helg! :DD

Denna låt får presentera mitt humör för tillfället huhu! ;D
EVERYDÄÄÄY I'M SHUFFELINNNN!! ;;



Taggar redan till fredag, då kommer det bli så galet med PARTYYYY!!! Woopeliwoopschoop!! ;D

Harebraheii era gangstah's! :*

Kommentarer
Postat av: michellllll

tänkte väl att du skulle gillareee!;)<3

2011-09-26 @ 06:56:47
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi får göra om det snart ;) Puss

2011-09-28 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0