Onsdag

Köp 3 betala för 2. Tänk ifall det gällde på Pitchers ikväll, hoppas kan man ju alltid!

Ge mig den 27:e så jag kan klippa mig, färga håret och kanske ha råd med ett par nya skor. Det vore ju trevligt ifall man slapp bli totalt genomblöt om vänsterfoten varje gång det regnar. Vadå hål under sulan? Vadå att jag inte har några andra skor?



jag går i vinterskor på hösten
alltid förberedd för storm
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Melissa Horn. Behöver jag ens säga något mer? Människan är genialisk. Hennes nya musik strömmar ur min ena högtalare. Det är bara en som fungerar.

Höstrusk, höstmusik, höstkänslor, hösthäst? Höhö, rolig jag är! Gräsligt kul, verkligen.

Jag är trött som en fågelholk! Dags att lägga ner nu, orkar inte förlora mer energi på onödiga grejer. Enough said. Är duktig och har lagt mig 23, 23 och 00.30 dem senaste kvällarna, inte illa för att vara jag! Ikväll kan det eventuellt bli liiite senare.. ;)

Ska ta en dusch, sen ner på stan med Jessicus. Hon tvingar mig, jag orkar inte egentligen.. Men vad gör man inte för sin syster? ^^ Ikväll är det hoppträning!!! :DD

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0