Woop!

Helt otroligt, jag känner mig som en kalv. Kan inte förstå hur perfekt kyld mjölk kittlar mina smaklökar och hela min mun så otroligt bra!! Som min mamma alltid sa när jag var liten; Nu har kalven varit i kylskåpet igen, mjölken är slut! *dricker några klunkar till*

Maaah! Vet inte varför jag bloggar nu egentligen? Men jag sitter i varje fall och äter nudlar, kyckligsmak ofc och med tomater till! Kan vara bästa nattmaten ever huhu!

Tänkte tala om för er att världen är så himla liten, i varje fall den värld som heter gayvärlden. Nu har jag även dragit ett streck därifrån till festivalvärlden. Mer tänker jag inte avslöja.. ;)

Jag har kommit på att jag skriver som bäst när jag inte reflekterar över vilka som faktiskt kommer läsa mina ord. Ifall ni undrade liksom? Haha, jag är för trött och rastlös för detta!

Borde sova, ska upp och tvätta imorgon. Hade ni hört den förut eller? Som om jag kommer orka..! Jag måste verkligen! Men det är ett senare problem!

Det var några som ville veta vad jag gjort för busigt, som jag skrev om i mitt förra inlägg. Dock kräver jag minst 5 kommentarer till detta inlägg ifall ni verkligen vill veta vad jag gjort hihi! :D Det pirrar i magen när jag tänker på det! (Nej, det är inte kärlek)

Hoppas min lilla pownie slutar snora snart.. Hon hade varit väldigt hängig idag sa Emelie.. :( Ifall hon är dålig imorn tänker jag ta ut veterinär på tisdag!! Min bejbi! <3

Måste ju bara ge Rolf-Göran Bengtsson en stor fet ELOGE här i min blogg!! Så jävla grym är han! Sveriges första individuella EM-GULD i hästhoppning! GRATTIS!! :DDD Han rider så otroligt snyggt, rytmiskt och prydligt!!






Kanske ska kolla på det där VD-avsnittet nudååå! Och sen sovasovasova! ^^
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill veta! :D

2011-09-21 @ 21:36:03
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0