Bahaba

Alltså, jag vet inte. Igår kändes det som ett måste, att jag verkligen ville sätta mig ner och förklara allt. Att jag inte skulle fixa att gå vidare annars. Men idag är det helt tvärtom. Idag känns det som att jag egentligen inte har förlorat så mycket. Det känns inte som att jag behöver göra det. Blir inte alls förvirrad...

Hur som heeeelst! Idag red jag och prinsessan i stora ridhuset för första ggn på vääääldigt länge! Och jävlar vad fin hon var! Och det var ju kul!! Jag har bestämt mig för att ta upp det där med lite mer seriös ridning igen. Jag känner att jag vill och orkar nu. Inte bara lulla runt i skogen/longera/vila. Jag vet hur fin min lilla häst är och jag saknar när vi är på topp! Liizzzzziiie <3 Blev t.o.m lite hoppsugen! ;)

Mehehe, vet inte vad jag ska skriva mer. Men det känns som att jag börjar hitta tillbaka till livet igen! Imorgon ska jag äntligen börja fixa på min cykel!! Kan ju ha världens bästa Arbetsträningsplats yepyep!

Adios niggah's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0