Beredd på allt

"Man lär sig att det ordnar sig, man lär sig att man klarar sig"

Jag har redan fått en ny favoritlåt. Den stack mig rakt in i hjärtat. Ni vet så där bitterljuvt att man inte vet ifall man ska le eller inte. Alla känslor samlade på ett ställe. Tack för det, tack som fan Jocke Berg och världens bästa Kent.

Jag är nog inte ensam om jag säger att jag hade väldigt höga förväntingar på nya albumet. Och jag är nog heller inte ensam när jag säger att ni överträffade mina förväntningar, ännu en gång! Hur gör ni? Hur kan ni vara så fantasktiskt underbart bra? Ni är lycka för mig. JAG ÄLSKAR ER! :') Den 21 juli får jag äntligen dela allt med er igen, jag får gåshud av bara tanken att stå där och sjunga med i varenda låt. Mihi!

Nu ska jag rabbla upp lite posivita punkter som jag har i mitt liv. Behöver se det svart på vitt!

- Äntligen har det kommit ny vårmusik som gör mig glad.

- Jag fixar att arbetsträna 2 dagar i veckan.

- Jag har fått tillbaka min motivation till att vara i stallet. Och även om jag inte rider 7 dagar i veckan så gillar jag att vara där och pyssla med min pärla.

- Mina vänner är bland det finaste jag har. Det finns alltid någon att ringa när jag behöver, ni ställer alltid upp för mig. Och jag har alltid någon att hitta på roliga och knäppa saker med.

- Min mamma är bäst som hjälper mig både ekonomiskt och så gott hon orkar på andra sätt.

- Jag har Team Misty som ger mig så mycket kunskap, gemenskap och glädje.

- Jag har en sommar att se fram emot där jag förhoppningsvis kommer kunna åka till Putte i parken. Och en Kent-konsert med Jessica!

- Jag har jobbat mig uppåt så sjukt mycket från att hela min värld rasade 08/09. Jag fixar vardagen nästan helt nu. Det är en bra bit kvar, men jag har kommit så himla långt!

- Jag har 3 friska och fina katter hemma som gör att jag aldrig känner mig helt ensam.

- Jag har världens finaste häst, som varit min i snart 10 år! Hon är pigg och fräsch och det märks inte att hon börjar bli en seniorhäst.

- Jag har lätt att lära känna nya människor.

- Barn gillar mig! ;D

- Framtiden är ljus och jag är 26 år ung.


Sådär ja, nu har jag lite att titta på när jag känner mig misslyckad. Har känt mig lite så denna veckan från och till. Det blir ju lätt så när man jämför sig med allt runtomkring. Behövs mer fokus på mig själv!

Nu blir det kakor, påskmust och sista avsnittet av Game of Thrones säsong 1!
Ciao!/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0