fina firreN!

Booyah! Eller "Här boo-jaah" (här bor jag för er som inte hajjar pettlabääärg:iska (pettersberg:iska för er som inte fattade det heller))

Jag har haft en vit och stillsam helg, nästan i varje fall. I fredags garvade jag läppen av mig (GLAM) hemma hos Isabelle och Izabella tillsammans med David och Kristoffer. Vi spelade Den försvunna diamanten och klädpoker! Isabelle var kanske inte lika glad över sin idé med klädpoker när hon satt där i endast trosisar!! En annan ägde ju kanske sönder och hade sjukt bra händer all the tajm bruuusschaaan!! (Kan vi bara lägga av med vårat turkish-snack elluuurrr?) Tog mina ben och gick hem vid 3-tiden och somnade lite som ett barn.

Lördagen spenderades först i stallet, red lite på Wiona och chillade eftersom snälla Lena hade fixat allt annat! :D Senare blev det tacokväll hemma hos Hännzy som nu flyttat till WESTAROWS!!!! Det blev lite spel, lite vin, lite whisky, väldigt mycket cola för mig (sockerkick javisst!). Sen tog vi en tarre ner till city och gled nästan in på Hattfabriken! Men det var ju "fullt" så vi fick vänta i 20 långa år. Det var tydligen fullt fastän de slängde ut 20 pers och släppte in folk från VIP-kön. Så vi blev lite Tony Rickardsson bittra och drog till allas vårt favvoställe PITCHERS!! :D Hännzy var i total extas och visste inte riktigt ifall hon skulle kunna hålla tillbaka lyckotårarna! Där fick man en jäger och en mintuu av Skjortan. Kändes som att jag hade svalt en hel tandkrämstub!! Ni vet ju att jag är lite känslig när det gäller mint... frukt-tuggummin ftw lixx! Xider Jungle var ju god också. Sen blev det en Chicken Jr på dorrrren!

Och nu till helgens chock! Jag hamnade framför datorn ända till 4 inatt och ändå vaknar jag klarvaken klockan 9?!?! Vad var mitt problem? Kunde inte ens somna om! Körde en WordFeud-morgon och jag är ju så jävla sääääämst! xD Men den bjuder jag på.

Har redan hunnit mysa massa i i soffan, kollat på game of thrones och ätit lyxfrukost! Och alltså, jag är kär i serien!! BÄSTA EVUUR <3 Är kär i en låt också!! Känns bra, vem behöver en partner att vara kär i liksom? Inte för att jag lyckas så bra på den fronten anywäääy!

Nu blire snart IKEA med mina brudz, mina turkisch-brudz, mina homiez! I LOVE YOU GUYZ! <3
HEJDÅ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0