Genom hålet i mitt hjärta

Att sitta och prata om att man vill hitta kärleken på fb-chatten en torsdagsnatt framkallar hyffsad ångest och ensamhetskänslor. Lite värre än vanligt såattsäga. Att få reda på att personen man tycker om träffar någon annan gör också att man känner sig väldigt ensam och liten. Speciellt med tanke på vem personen träffar.

Det är i såna här lägen man känner sig så ensam man kan bli. Och det är då det finns en fantastisk räddning, bara några klick borta. Räddingen heter Kent och är kanske världens bästa medicin mot såna här nätter.

Jag har en väldigt fin vän, hon heter Jessica och hon har köpt 2 biljetter till konserten i Eskilstuna den 20 juli!! Det kommer bli så sjukt jävla underbart. Det är utomhus, vid Sundbyholms slott och det är sommar. Vi ska se världens bästa band, tillsammans, ännu en gång! Jag älskar dig min vän. <3

Om 10 dagar borde jag veta ifall jag blivit antagen som funktionär till Putte i Parken. Jag hoppas, hoppas, hoppas! Kommer gråta av sorg om jag inte blir det och av lycka ifall jag blir antagen. Då får jag se Kent den 6 juli och jobba en hel vecka med fina människor. Jag vill sååååå mycket!

Nu kurrar min mage helt hysteriskt! Dags för en nattmacka eller två, skönt att jag är ledig imorgon. Om man bortser från att jag saknar kärleken så är mitt liv faktiskt väldigt, väldigt bra just nu. Det går framåt på alla sätt och vis och jag känner att jag klarar av vardagen mer och mer och mer!! :)

Och just ja, om 5 dagar släpper Kent sitt nya album!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0