21 april

Loose my maaaaaaajnd! Alltså det är ju skillnad på att loosa sin mind och ha kul när man är ute och festar och att loosa hela sin fucking mind totalt även i vardagen. Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker, om de ens tänker? Blir så besviken på ditt beteende, hur har du samvete att behandla dina vänner som du gör? Jag fattar inte... Undrar när du ska vakna upp ur din drömvärld och inse vad du håller på med.

Jaja, nog med bitterhet! Ligger i min soffa och njuter av att inte behöva göra något alls på hela dagen! :D Kikar på youtube-klipp och garvar läppen av mig lite smått. Lyssnar på musik och spelar wordfeud. Och hör och häpna, jag lyckades få 135 poäng för ett ord!! Kanske min extrema otur har vänt? Man kan ju alltid hoppas, hähähähä!

Funderar på vad jag ska laga för mat... om jag ens orkar göra någon. Mackor är ju gott? Damn it, jag kom på att jag faktiskt måste göra en sak idag, handla! Men det ska nog gå.

Igår löshoppade jag och Lotta våra hästar. Lizzy var så jävla överlycklig och det bara lös om hela henne!! Min fina, underbara lilla varelse vad jag älskar att se dig glad. Hon var så duktig och jag är verkligen taggad på att hoppa lite smått snart igen! Ingen kan tro att du är 19 år, du är så himla fräsch och fin!! Minfinastebästavän<3



Fredagskvällen igår tillbringades hemma hos Lotta med god mat, massa godis, söta katter och filmen Kyss mig. Den var gullig och bra, en fin film! :) Somnade som en stock framåt 4 efter att ha pratat med en full och upprörd Hännzy. Haha, jag slutar ju aldrig att förvånas över vad mina vänner lyckas med!

Ifall ni vill ha något att skratta åt, kan jag rekommendera att kika på detta! DOG när jag såg den igår, hahaha!



Mehehe! Hejdooo!
P.s. Kent är BÄST! De ba smygsläppte 4 nya låtar igår!!! Här kan ni lyssna på dem fall ni önskar! Men nej det går inte att länka tydligen... -.- Försöker länka och då krashar hela Spotify haha, så ni får helt enkelt luska ut det själva! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0