Fin dag

Säger gonatt efter en så sjukt bra dag! :D Har haft kul och fått så mycket gjort.

Började morgonen med att äta frukost, sen dammsög jag och städa lite i badrummet i väntan på Hanna. vi (mest hon hehe) satte ihop min Expedithylla, det blev asbra att ha den som tvbänk!! Next up två hyllor och sen fixa hallen. Ska nog gå efter jul om jag får det jag vill ha.. ;)

Vi drog en lunch på donken och sen vidare till stallet. Hade världens bästa ridtur på Sally! -16 grader, men hade perfekt med kläder (och två ländtäcken på pownie) så frös bara lite om fingrarna. Solen var på väg ner, så myyys! Vi red björnöskogen i skritt o trav, travade skitfint på hässlöfältet i högsnö, vilket steg damen har! <3 Sen uppför backen i galopp och trav och galopp på åsen fram och tillbaka. Hon lyssnade verkligen på mig och sträckte ut sig superbra i den ökade galoppen. Fina lyckopiller! Gosade o smörjde i stallet efteråt, riktig mys eftermiddag. :)

Hem och handla och tvätta på kvällen. Tog ett varmt bad när jag var klar i tvättstugan. Gossip Girl och kvällsmat i soffan. Tomtegröt och vörtmackor. Slank ner en lussekatt och lite julmust också! ;)

Nu sovning! Hoppas på att sova lika bra som inatt så morgondagen blir lika awesome.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0