GOD JUL!

Sådär då, ännu en julafton i bagaget! Det blev en väldigt fin dag trots att jag var så ledsen igår. Började dagen med att försova mig, standard! Tror inte jag vaknat i tid en enda julafton... Haha, bara för att man ska upp så tidigt! Blev hämtad av bästa Mia och Maya.

Sen bar det av på julritt runt villorna med mig på Alice, Maya - Misty, Iza - Kate, Matilda - Shakira, Mia - Bacchuz, Jessica - Gabbe, Ebba - CousCous och Pia - Salero! Vi hade en mysig julritt, lagom lång och det var så bra väder! Det hade snöat hela natten och fortsatte snöa lite hela förmiddan. Liiite skillnad mot förra årets plusgrader och ingen snö!

Sen hade vi julfika i cafeterian! Jag blev superglaaad över mina julklappar. Fick ett iphoneskal av Maya, en PK tröja av Mia & Maya och en HV Polo dunväst av Pia & Ebba. LYCKLIG CHEY! :D
 
Hela gänget utan för Matildas hus!! :D
 
Glada cheyer! Matilda och jag :)
 
Kom hem vid halv tolv och somnade som en stock. Tur att jag hann powernappa lite! Var hos mamma vid två. Vi åt massa julmat, kollade på kalle, fikade och öppnade klappar. Det var riktigt mysigt. Jag babblade på om allt och inget... jösses. Efter julgröten var det Karl-Bertil Jonson, kan ju vara det BÄSTA på hela julafton!

Fick lakan, choklad, en kalender, öronmuffar till hjälmen, klösträd och pengar av min bästa mami!

Nu ska jag fortsätta kolla på Tomten är far till alla barnen på 4:an, så underbart svensk och pinsam! ;D Imorn blir det att rida Alice, sen sover min favorit-tjej Maya här. :) På onsdag ska hon hoppa Bacchuz på en liten hopptävling så jag ska kolla på henne, sen har jag Sally Brally. :) Ser fram emot dessa två dagar!! :)
 
Mysig & Julig Ida! :)
 
Lagom glad liten Jul-Tuva :)
 
Julstiliga herr Snook!
 
Lille bebis-Leo's första jul!
 
Jul-Puss! /mikeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0