Idioti

Min åsikt angående kalle ankas jul.

Jag har fattat att 3 figurer har plockats bort då det är stereotyper. Vad jag inte förstår är varför man ska ta bort stereotyper som typ 1% av befolkningen känner till? Tomten är väl också en stereotyp då och nissarna? Alla tomtar har skägg och är tjocka. Alla nissar är kortväxta. Hur förklarar man för barnen att figurerna tas bort pga dem är stereotyper? Hur förklarar man stereotyp för barn? Dum jävla idé av Disney och ännu dummare av Sveriges media att skriva om det så alla blir upprörda. Tack för julfriden!

För övrigt är massakern i Connecticut helt ofattbar för mig. Så jävla tragiskt. Men det som är mest tragiskt är att jag knappt förvånas över världens grymhet längre. Avtrubbad?

Så jävla trött på denna värld just nu. Usch!!!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0