Pepp

Drömde härom natten att jag tokgrät och kramade dig om halsen. Min fina ängel... Jag önskar jag kunde få drömma om dig och vara glad. <3

Idag har jag använt en Pepp App. Jag lyssnade på 2 spår och gick sedan upp och åt, plockade undan massa, slängde sopor, handlade, dammsög, julpyntade, la undan tvätt som hängt i badrummet i några dagar, duschade och har mått bra hela dagen! :)

Det var snöstorm ute så är glad att jag bara behövde gå till ica och inte längre...

Du slipper snökaoset och har det bra med massa gräs istället min fina... <3

Mina katter har varit mysigast ever idag! Tror att dem känner samma harmoni som mig när det är rent här hemma. Och kanske att dem också myser av mitt julpynt. ^^

Sovtajm nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0