Saturday

Tjejen som gråter till kärleksscener i High School Musical 2, oh yes thats me! Heeeh... Först grät jag när Troy och Gabriella gjorde slut och sen när de återförenas i showen. SÅ JÄVLA VACKÖRT! <3

Älskar töntiga filmer som denna. Varför gör ingen annan i min ålder det? Hopplöst fall..! Inte konstigt att jag har svårt att hitta någon lämplig brud. Igår såg jag I rymden finns inga känslor hemma hos Hanna. Den var ju också skitsöt! Men snälla låt mig inte få ett barn med grav asperger, det verkar ju jättesvårt att hantera. :(

Om en veckaaaaa, om en ynka liten veckaaaa så är jag i Götet och har förmodligen the time of my life! Eller en snefylla... Eller nått helt annat, ingen vet! Jag längtar efter att träffa nytt folk och att bara komma bort för en helg! Ska bli så lovely att sova på hotell och få hotellfrukost.. MMM!

Btw, Sally är bästa ponnyn! Är lyckligt lottad som får ta hand om henne. Puss!

Munsboro Salero :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0