Snön ligger vit...

...på taken, endast idioter är vakna såhär tidigt en lördagmorgon! ;)

Har man häst, eller tvättstugan så är man vaken! Eventuellt om man har småbarn också då kanske... men jag stryker mig från den listan än sålänge!

Njuter faktiskt av att inte behöva åka ut till stallet denna kyliga lördag! Har varit i stallet tis, ons, tors och fre anyway. Haft Proton 3 dagar och Sally 4 dagar. :D

Och som ni säkert förstått är jag väldigt förtjust i lilla Salero, är så glad att jag får hjälpa Ebba med henne. :) Har ridit ut barbacka i den nyfallna snön och även fått trava över lite bommar och ta några skutt på ett minihinder, gissa om jag var lycklig!! :D

Idag är det allt annat än hästar som gäller. Blir att åka iväg med Lotta och hennes mamma till IKEA, dollarstore och kanske öb eller något mer för att inhandla julpynt och bakgrejs! Ska bli fint här hemma som jag planerat, även om jag inte lyckats städa än... ;) Sen åker vi till henne och bakar loss!!! Lussebullar och pepparkakor! Mumsi!

Imorgon däremot, då blir det häst! Drar en sväng till Globen där jag inte varit sen 2008! Ska bli riktigt skoj! Kan ju passa på att berätta att två tjejer som tävlar för Hamre är med i Prins Carl Philips hoppfinal som går imorgon kväll då vi är där! Så håll tummarna för Sofie Ekestubbe och Maja Nyman. :)

På mässan hoppas jag på att hitta fodrade jodpuhrs och varma vantar!

Nu blir det mysfrukost framför årets första avsnitt av julkalendern. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0