Are you afraid of the dark?

Dags att blogga lite igen rååå!

Har haft en jävligt bra helg. Festfredag som istället blev till att kolla gaygalan på tv med fint sällskap. En tripp till sthlm på lördagen och umgicks med saknade tjejerna, lagade asgod tacopaj, skrattade så jag fick ont i magen osv. Det var underbart! I love you! <3 När jag kom hem blev det till att flumma och sjunga schlagerlåtar all night long med fint sällskap, lovely i say!

Veckan har börjat lite tråkigt dock, hade inget alls att göra idag så jag har mest legat i sängen och kollat serier. Var till stallet på kvällen och pysslade om pärlan. Träffade saknade Maya! Ska nog kolla på henne när hon tränar på onsdag. :) Fick skjuts hem av Lotta och babblade av mig lite, fint det!

Imorn tänkte jag städa lite här hemma... Iaf diska, det är ju tydligen "oansvarigt" att låta disken stå för länge. Sen blire stallet på eftermiddan bah. På onsdag ska jag morgonfodra as usual, sen blire en tripp till Erikslund för att luncha med coola praktikanten, kanske att man råkar kika in i någon affär också hehe!

Torsdagen innebär arbetsträning och sen städa/måla hemma hos Isabelle & Izabella. Känns som att jag har veckan uppbokad till hälften iaf. Gud vilket roligt blogginlägg?!?!

Har jättemycket att skriva egentligen, men det liksom försvann när jag öppnade bloggen. Ska återgå till att lyssna på musik och lite så, kanske att jag går och lägger mig också, vem vet!

Bjuder på en fet låt, LISSNA!



JUST JA, jag blev invald i Hamre's styrelse i lördags. Så nu är man vad heter det... Suppleant!
Det ska bli fett kul, ser fram emot första styrelsemötet!! :D

I helgen blir det att jobba tillsammans med Åsa på första gröntkort-kursen. Lite lagom nervös sådär, men det går nog bra! Jag känner mig hyffsat aktiv inom klubben, precis som jag vill! Trodde aldrig jag skulle få göra sånt här, men jodå. Feels great! :)))

Nejmen öhm, hörs dåe!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0