Borderline deluxe

HAH! Bara för att ingen kan stoppa mig nuuuuuuuuuuuuuu! ;) Kan vara så att jag hade fått världens bästa svar på mejlet jag skickade tidigare idag!! Jag känner redan hur en gnista hopp tändes! Nu tänkte jag ta tillbaka rättigheten till mitt egna liv! Sen kan ni få se på handling era jävlar, och hör sen!

WOOOPELIWOOOP! Imorgon ska jag förbereda mig mentalt genom att tvätta, umgås med min kära mor och ta hand om de 2 finaste hästarna! :D

Det här är ju det bästa med att vara som jag, det går fort i svängarna ibland! Nu känner jag mig så mycket gladare och det kommer hjälpa mig på alla sätt!! Wiiie! :D

Helgen kommer bli awesome! Tänker vara med på pay n jumpen även fast vi inte har hoppat på länge, jag vet ju att vi kan! Det får väl bära eller brista! ;)

Det jag behöver är mitt liv, min vardag, min trygghet, mina rutiner, mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0