Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Det måste va på liv och död!

Irritationen som uppstår när varenda jävla lyrics sida ligger nere denna morgon. Tack så mycket, där sprack min bloggplan! I-landsproblem javisst!

Känner mig hyffsat utvilad denna ljuvliga, soliga onsdag! Somnade som en klubbad säl igår kväll när jag kom hem från stallet. Hade ridit ut på min HYSTERISKT pigga häst och har seriöst träningsvärk i handlederna idag! Vadå stark häst? Lizzy? Inte alls! Hur som helst, somnade mellan sju-åtta nångång.. vaknade till vid halv elva, borstade tänderna och la mig igen. Galet skönt!

Har varit ute och fixat stallet nu på morgonen, pärlan fick nya skor och suckade lagom när hon fick lov att stå på 3 ben. Har ätit frukost, dvs ätit 2 mackor och druckit upp nästan 1 liter tropisk juice.
SÅJÄVLAGOD! <3

Ska ner på stan och fika med Isabullosaurus snart och i eftermiddag bär det av till Erikslund med Kai! :D Ska inhandla lite kraffs till min lägenhet på IKEA och byta mina trasiga skor hos Jessica på Deichmannnnnnn. Ska hälsa på tuffa praktikanten Erika på Stadium också bah!

Taggad som tusan, ååhååhåhåhååhååå ge mig helg nu!!

Pussigull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0