Lame var ordet

Tråk, tråk, trååååååååk! Fett uttråkad tjej... Det är inte bra att vara det när man heter Mikaela Höglund. Tankarna börjar gärna gå sina egna vägar då! Och en annan sak då, att folk verkligen aldrig kan hålla käften eller?! Kan man ens lita på någon längre? Tveksamt.

Har iaf tagit mig i kragen lite idag och ringt det där jobbiga samtalet. Skickat ett jobbigt mejl har jag gjort också. Så håll tummarna att det blir lite mer ordning och reda på allt imorgon! Vad ska jag göra nu då? Dammsuga, laga mat eller sova? Laga mat låter ju som en bra idé, synd att det är så sjukt tråkigt bara.

Och kan jag sluta vara så jävla naiv någon gång eller? Kan jag sluta bli helt ååååh? Kan jag ge folk lite eget andrum och tid att tänka efter eller? SUCKETI! Som sagt, jag behöver verkligen någonting att göra om dagarna. Synd att jag återigen är så sjukt lat/rädd/dum/ångestfylld så jag sitter hemma på min röv ändå.

SLUTA TÄNKA, BARA GÖRA! Iaf när det gäller vardagssysslor! Sen när det kommer till andra saker, tänk inte alls, gör inte alls. Spela svår och upptagen! Ohyesssss.

Hummm, jag behöver verkligen umgås med någon ikväll. Så, kan alla sluta ha ett liv eller?! Sluta jobba, sluta rida, sluta träna, sluta ha pojk-/flickvänner, sluta typ HA ETT LIV?! Det var iofs någon som nämnde Pitchers ikväll... Men ah, fan så kallt! Jag tänkte mer att någon skulle våldgästa mig så jag slipper gå ut. Som om någon hade tid? SCREW YOU GUYS! Fan vad tråkigt jag har.. x) Hade jag haft en egen tvättmaskin skulle jag ha tvättat som en jude, men det går ju inte. Jag vill typ fika! Dricka Chailatte på Espresso House! Åh, gud så gott..!

Nej men ah, jag ska väl ta och laga den där maten iaf. Smell yah bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur besvärligt kan det vara? När ska du sluta komponera och komma till handling istället? Jag tror det inte förrän jag ser det!

2012-02-01 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0