Mjaaaa!

Först och främst, världens finaste ekipage knep 2 rosetter i första tävlingen för säsongen!
Grattis mina älskade! Ni är ju bara bäst!!



De var dubbelnollor i både LC & LB och kom 2:a i båda klasserna. :) Är så glad för din skull Maya! :) Nästa tävling är jag med och coachar som vanligt. Denna söndag kunde jag inte följa med då jag var fullt upptagen med att anordna gröntkort-kurs hela helgen tillsammans med Åsa.

Vi hade kurs för 13 deltagare både lördag & söndag. 9-16 båda dagarna, kan berätta att det var riktigt kul och alla deltagarna klarade slutprovet som vi hade på söndagen! :D Det var mycket teoretiskt lärande och på söndagen gick vi även runt på anläggningen och besökte tävlingsplatsen. (Det var hemmatävlingar för stor häst) Vi fick mycket positiv respons efter kursen och en del som vi ska förbättra till nästa gång.

Hann titta på halva 1.30 och hela 1.40 klassen på söndagen med min bästa Jessicus! Kändes dock som att det var lördag när vi satt där... är liksom van att se det mesta av hemmatävlingarna. Men man kan ju inte vara på alla ställen samtidigt! Den 4-5 maj däremot, då kommer jag vara där 24/7! ;)

Idag har jag chillat galet i min säng! Efter en söndagsnatt med för lite sömn och mycket skratt på andra sidan stan hade jag morgonfodringen... Är stolt över att jag kom i tid! ;) Nu väntar sängen återigen. Imorgon är det fettisdagen, vem vill komma och äta semla med mig?

/m

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack Mikaela det ska bli jätte kul i Enköping med dig,mamma och Misty hihi!!!!!!!!

2012-02-27 @ 08:29:41
URL: http://mayamisty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0