Och bilen går bra?

God afton Mikaela!

Identifiera dig inte med din rädsla.
Känslor kommer och går.
Du är älskad, unik och vacker.


Tack spåkulan <3

Trots att solen har skinit hela dagen har jag haft ett litet moln över huvudet. Känner mig trött på att man antas vara så himla glad så fort det är sol och varmt. Nu råkar jag inte vara överlycklig just idag, okej?! En riktig söndags-depp-ångest-dag har jag haft. Tur att det är måndag imorgon. Tänk er en vecka med bara söndagar, fyfan!

Hade en bra kväll igår, trots min enorma trötthet. Jag ägde kanske inte på bowlingen, men jag fick jävla bra poäng om man jämför med hur det brukar gå! Det var kul att träffa lite ica-folk igen, saknade Robert dock. Isabelle är btw värd en egen liten eloge. Hon är ju bara bäst! Fick de snygga adidas-skorna igår mot att jag ska hjälpa till att flyttstäda sen. Dessutom är hon en av mina bästa vänner och förstår mig så bra. Så skönt att veta att jag alltid kan prata med dig! Bubbiz Forevah <3

Var ute i stallet och pysslade länge med pärlan både igår och idag, hon är så fin mitt hjärta. Längtar tills det blir vår på riktigt och vi kan ut och rida länge i solen. (Jag är inte alltid bitter vid sol)

Tittar på Kontoret på 4:an och alltså ja.. det är ju rätt kult! Björn Gustafsson, Henrik Dorsin osv. Då blev det lite skratt idag också minsann!

För övrigt taggar jag torsdag och den svenska björnstammen lite i smyg sådär! MAHA, det ska rockas!!!
Peace out!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0