Pensionären

För det första: I made it! Jag tog tag i min ångest och kvävde den i morse, jag kom iväg och det gick bra. Nu ska jag fortsätta kriga varenda vecka. I can do it!

Åkte till stallet efter att ha umgåtts lite med min bästa mamma, hon är verkligen bäst. Var snabb som en oljad blixt i stallet och var hemma och klar med dagens alla göromål klockan 16. Liksom vad skulle jag göra resten av kvällen?! Det slutade med att jag låg och smsade i sängen och somnade strax innan 19... Vaknade till vid 22 och blev lite besviken över att jag inte hunnit köpa cola och chips! Fyfan vad jag ska köpa cola och chips imorn!!

Ska ta och titta på senaste Vampire Diaries avsnittet nu och äta lite mackor, sen tror jag faktiskt att det blir sängen igen för mig. Så sjukt trött tjej! Blir en heldag i stallet imorn, burrrr... Vem beställde den här kylan?

Pussrååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0