Trumma trumma på din dumma melodi

Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig,
för en vacker dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar.

Så jävla bra sagt! Det borde man kanske tänka på oftare sådär i vardagen...



Trött cheeey! Myser i soffan med täcke och en väldigt gosig katt. Ida ligger liksom på halva mig framför min lilla dator. Lilla Ida som snart fyller 6 år! Hur kan tiden gå så fort? Hon var ju nyss en liten kattbebis!

Idag har jag taggat till den nya veckan genom att hänga lite på Erikslund med Hännzy och Jessicus. Ovanligt eller? ;) Köpte mina träningsskor som jag la undan på Stadium förra veckan. Känns fint som fan! Imorn kör jag första passet på friskis med Hanna. KBK LIKSOM! ;) Kommer inte alls dö...

Det blev en kväll i stallet med min underbart fina häst! Red barbacka i lilla och ååh, kan jag sluta glömma bort hur bäst hon är eller? Nu jävlar blir det nya tag med ridningen! Älskade lilla ponnyöra! <3 Du får mig hel när hela världen rasar.

Sen blev det måndagsflumm på Maxi och Max med Lotta. Du är så jävla störd och jag älskar dig! Min fina vän som alltid orkar med mitt ältande och gnabbande. Guld är du.

En natt med lite skönhetssömn nu då kanskeeee. Snart äre torsdag, wiiihooo! Sjukt taggad!! :D
Pussigull!/m

Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskar dig med din mupposaurus! <3 ;)

2012-02-28 @ 00:10:37
Postat av: michelle

mahaha kanskee;; eller så är han bara min ascoola buddha!

2012-02-28 @ 09:05:46
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0