05:32

Orkar inte. Vill bara fly, bort härifrån. Bort från mig själv och allt som kallas känslor. Bort från mitt konstiga vakum i hjärnan. Jag önskar det fanns någon som bara kunde hålla om mig tills allt känns bra igen.

Vaknade 04:14 och kunde inte somna om, provade att äta då jag var jättehungrig. Fortfarande kan jag inte sova. Varför känner jag mig så fruktansvärt ensam? Jag vill ha dig i min säng, så att du kan hålla om mig och stryka mig över håret tills jag hamnar i något sömnliknande.


Det är dags för dig att komma in i mitt liv. Vem är du? Vart är du? Jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: michelle

:(

jaaa! haha snodde det lite från dig men jag tyckte att det passade så jävla bra!;) har du kollat på det över?? jag grååter typ!<3

2012-01-19 @ 07:22:44
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: Ann O, Nym

Om jag hade fått så hade jag hållit om dig om nätterna, tills du finner ett par armar som du behöver - och som även behöver dig.

2012-01-19 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0