fml

Väntar på att posten ska dimpa ner i brevinkastet. Jag har äntligen fått en avi till att hämta ut mitt nya visakort, men det saknas ett brev med koden. Vore ju fint ifall det brevet kunde dyka upp nu så jag kan gå och handla lite, både jag och katterna behöver mat.

Vaknade klockan 6 och kunde inte somna om. Stirrar mest ut i tomma intet, sätter på datorn och klickar runt på alla community-sidor jag är medlem på. Är trött på att vara ensam, vill bli kär. Eller vill jag? Det är både för och nackdelar med att vara med någon. Men okej, jag erkänner. Jag vet exakt vem jag vill ha.

Jag behöver vidga mina vyer, träffa lite nya människor. Är trött på att stampa runt i samma gamla drama. Jag behöver en paus! Jag måste väl tänka lite på mig själv ibland? Fly till sthlm nästa månad, häsla på Kryckan och dra på gayklubb låter som en jävligt bra idé.

Fredag den 13:e, ikväll står det mellan att;

1. Vara hemma och dega
2. Leka hemma hos Jessica
3. Leka med Anna-Lotta
4. Leka hemma hos Frida & Lisa

Jag har ingen aning om vad jag ska göra? Det är inte lätt när det är svårt! Jag önskar det fanns ett alternativ 5. Kramas med *biiip*

Det verkar inte komma någon post, jag får väl trolla fram en frukost med mina knän!
Hörs/ glad_chey_eller_va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0