Happy Ending

Har en spinnande katt på täcket och myser hårt i min sköna soffa! Ler lite fånigt när jag tänker efter på allt. Känner mig harmonisk och lagom glad. Klumpen som fanns i magen har försvunnit och det känns bara bra. Jag gillar att det faktiskt finns ärliga människor. Någon stiger t.o.m i Elenas ögon liksom! ;)

Lördagen var fabulous! Det blev rätt trångt i min lilla etta, men tror att de flesta hade kul iaf. Det blev delad utgång, 18-åringarna drog till Pluto, flatorna till Bmb och en del drog hem. Det var dock ganska kass musik på stora dansgolvet, men det vägdes ju upp av hyffsat heta danspartners liksom!

Fick några söta presenter! En Wendy-tidning och choklad av Lisa & Frida, puss! Mer choklad och en biobiljett av Filippa, Michelle, Sandra och Emelie. Gulligull på er! Tack!

Söndagen bestod av tidig morgon ut på landet. Maya och Misty var så otroligt duktiga på träningen!! Det märks att Maya börjar lära sig mer och mer när det gäller att rida mellan hand och skänkel. Hon fixade skänkelvikningar och helt okej öppnor i trav. Fina rakriktningar på medellinjen i samlad och fin galopp. Och Misty går minsann i form i skritten lite då och då, så söt!! De hoppade rejält svåra övningar och jag och Mia hade hjärtat i halsgropen ett par gånger... Det hade vi då inte behövt, fina ekipaget fixade allting så galant!! Jag blir så stolt i mitt ponnyhjärta! :')

Resten av söndagen bestod av bakishäng med Hanna och Erika. Så jävla skön dag bah! På kvällen åkte jag, Clara och Jessica hem till Jessica och käkade subway/sushi och kollade på Johan Falk. Sammanfattning av söndagen: Mys deluxe!

Idag skulle jag ha tagit tag i en del grejer... Så jag slipper vara så stressad och ha ångest. Men det får bli imorn! Jag kan, jag vill, jag skaaaaaa! På kvällen åker jag och Lizzy till Tina och tränar, ska bli skitkul!! :D Bästa Lotta kör oss dit så vi kan börja träna för henne.

Längtar redan lite till nästa helg. Blir utgång med min fina Elena och alla som vill hänga på. ;) Ska även hoppa pay n jump med pärlan! Förhoppningsvis lite annat skoj också... muhehehee!

Pussrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0