Nobody's Fool

Denna natt var det dags. Jag började tänka i nya banor. Det var oerhört skönt med en promenad hem, även om det var förbannat kallt. Musiken som strömmar ur mina högtalare, som förövrigt är världens bästa högtalare, är Avril Lavigne. Jag måste hitta mig själv igen, jag kan inte hålla på såhär. Jag måste börja om nu. Det här året ska jag fixa det, precis som jag sagt de senaste 2 åren. Men jag tänker inte fortsätta att ljuga för mig själv och andra nu. Jag måste fixa det, för jag vet att så mycket finns där ute och väntar på mig. Jag kan nå så långt jag själv vill, jag måste bara sluta sätta spärrar för mig själv. Jag ska göra det här nu. Jag måste, jag vill, jag kan.

Jag tänker inte bevisa någonting för någon annan än mig själv. Kraften kommer jag hitta, bara jag tillåter mig själv att ta emot den. Det är dags för en riktig förändring nu. Jag ska nå mitt mål, det finns inget annat alternativ.


Kommentarer
Postat av: jessicus

finaste du! (fett gammal bild btw juh) jag tror på dig, det har jag alltid gjort och kommer alltid göra! <3

2012-01-08 @ 00:21:50
Postat av: michelle

håller med jessica! jag tror på dig!<3 och du vet vart jag finns om du behöver någonting:)<3

2012-01-09 @ 07:44:41
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0