:D

Hihi, lycklig tjej!!! :D

Hade världens mysigaste dag igår! Först hade jag morgonen i stallet, sen åkte jag och Clara iväg till björnön och var där från 9.15 till 12 typ. Vadå att vi var först på plats? ;) Det var lagom varmt för det blåste så man slapp svettas ihjäl! Blev dock bara solning för vattnet var askallt! Vi spelade TP och bara fulade oss mehehe! Jessica kom förbi en stund också.



Sen lunchade vi på donken med Hanna, NOM! Fick skjuts ner på stan och hade möte hos Försäkringskassan. Det gick väl bra... nu håller jag tummar och tår! De är inte lätta att ha o göra med kan jag ju säga iaf. Bitches!

Åkte till mami sen och fikade, mysiiigt! :) Sen handlade vi lite nödvändigheter på Granngården och hon följde med till stallet en sväng. Hjälpte mig ta in hästarna och så, det gjorde mig supergladis! Märks att hon mår mycket bättre nu. :D Sen kom Lena med Dina till mig och hon var så duktig hela dagen!! Världens finaste lilla hund! <3 Vi gick en promenad på 30 min i värmen och så var hon ju med mig hela tiden i stallet när jag fixade.



När vi kom tillbaka från promenaden så låg min lilla häst ner i boxen, sötan! Så gick bara ut och betade med henne och gick en kortis runt anläggningen.


Följ mig gärna på instagram; mikeliii
Nu ska jag sova, imorn blir det ännu en dag på stranden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0