El Rubriko!

Jahaja, men det här var ju kult... Jag var glad och motiverad och så kom man hem och blev trött och lite deppig. Varför kommer det så mycket tankar när man blir ensam om kvällarna för? Jaja, anyhooooow! Det jag tänkte berätta var att jag red på min fina lilla häst idag och det var riktigt kul! :) Sandra och jag åkte ut till stallet och hon fick låna Wiona, så vi red ut tillsammans med Hanna och Svanteluring på en liten skogstur. Jättemyyys! Sen tog vi en liten svängom i paddocken också. Och ja, då kände jag hur mycket min häst faktiskt kan och vill arbeta. Mitt fina hjärta vad jag har saknat att rida ordentligt! Så nu väntar mer ridning, det ska bli roooooligt!







Sen kan man önska att det fanns mer pengar... Vill verkligen ha en ny sadel för det första, men det kan jag ju bara drömma om i dagens läge... Får nöja mig med att köpa en padd. Jag kan bli så deppig när jag inte kan köpa saker som jag verkligen behöver. Behöver ett nytt träns, men ja vi får väl se hur det går med det! Den som säger att man inte kan köpa sig lycklig, släng dig i väggen! :p

Imorgon tänkte jag tvätta! HAR NI HÖRT DEN FÖRUT ELLER?! ;) Seriouslööö, jag måste verkligen! Sen ska jag rida på min lilla häst och sen bor jag hos Lotta över natten. Mysipys, älskar att vara i hennes hus!

Lyckliga jag ska vara hel hundvakt åt Dina tors+fre!!! :D Jag och mamma ska mysa med vovven och jag ska sova hos henne. Det blir nog mycket tittande på OS då. ^^ Åh, jag älskar min lilla mami! <3

Hoppas faaaan att mina rackarns pengar kommer imorn, jag behöver handla mat!!! Nu ska jag och katterna krypa ner i sängen, nighty night! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0