Putte 2.0

Fått mersmak för festival-livet och spontansökte som funktionär till Emmaboda. Blev antagen direkt! :D Hoppas många från putte ska dit! Jag har haft den bästa veckan i mitt liv! Det sa jag förra året också, men denna vecka överträffade faktiskt. Har tänkt att skriva lite mer detaljerat om vad vi gjorde, men får se om jag orkar. Kör en droppande lista i detta inlägg.

Badat i Klarälven
Badat 2 ggr på stranden inne på festivalen
Solat som tusan och blivit brun
Gråtit till Melissa Horn 2 ggr
Gråtit till Mannen i den vita hatten med Kent
Hoppat, sjungit med och dansat som i trans till hela Kent's konsert
Dansat som en galning till Den Svenska Björnstammen
Busat med alla fantastiska nya vänner
Träffat och kramat Gavin Degraw på backstageområdet
Jobbat som scendikesvakt
Hånglat som fan
Fått en hotteam hoddiiieee! ;)
Blivit känd som Mustascha då jag hade ditritad mustasch 4 kvällar
Skrattat så jag fått ont i magen väldigt många gånger
Haft sjukt kul även som nykter då jag bara var ordentligt full 2 kvällar
Tvättat håret i kallvatten = Brainfreeze!
Hällt vin på håret
Lärt mig vad joäppelstamp betyder på Värmländska
Lärt mig sova som en stock till både hög musik, smattrande regn och i kokheta tält
Ätit en hel pizza
Varit med och "komponerat" våran egna Camp Fritzäl-sång!
Drygat sönder William-klipp och the big bad wolf
Plockat burkar i regn klockan 7 på morgonen i regnponchos
Varit med i en kullerbyttetävling och fått ett par shorts av Carlings
Hört låten flytta på dej femtioelvamiljoner jävla gånger
och massa massa mer!

Minnen för livet.
Putte i parken, jag älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: amanda

får man en hoodie om man är med i hotteam?

Svar: jaaa man får en hooooddiiiieeeeee :D
Mikaela Höglund

2012-07-10 @ 03:05:04
Postat av: clara

VA! äre sant! en hoooodie??!

Svar: JAAA EN HODDIIIEEE :D
Mikaela Höglund

2012-07-15 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0