01:58

Annars då? Jorå... jag överlever, men det är konstigt allting. Vissa dagar är jag glad och känner att jag har tokmycket energi och andra dagar är jag helt borta och depp... Men jag antar att det kommer vara så. Jobbigt är det, tråkigt är det, men å andra sidan så måste jag acceptera det faktum att jag inte fungerar normalt just nu.

På onsdag har jag fått en kuratortid, det ska bli så skönt att få häva ur sig allt till någon obehörig. Ni anar inte!! På torsdag är det Cityfestivalen och på fredag åker jag till Storbyn med mina bästa. Har knappt träffat dem något alls nu senaste tiden, ska bli jättemys att åka iväg en hel helg! <3

Sen på måndag nästa vecka säger jag tack och hej och far till Karlstad på festival. Kommer väl halvt dö av att tälta en hel vecka när det är så kallt ute på nätterna dock! :o Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar? Har längtat ett helt år!! Ska bli så underbart att få komma bort ett tag. Hoppas bara att M är kvar på sjukhuset då så slipper jag oroa mig över att hon är hemma när jag är bortrest...

Bästa Lena och Ida ställer upp och tar hand om min fina pärla när jag är borta, Catrine åker nämligen till Italien samtidigt. Ska bara lösa det med katterna helt också, ta tag i det imorn yepyep!

Sen en liten töntig text till en person som jag inte känt så länge, men som ändå betyder mycket för mig.

Du får mig alltid, alltid glad! Så jävla flumm med dig, fattar inte att vi inte lärt känna varandra tidigare. Men är glad att vi känner varann nu! Ibland möter man folk som det bara klickar med på en gång och det känns som att man känt varann mycket längre än vad man faktiskt har. Du är en av dessa! Är glad över att du är min vän, tycker om dig skitunge <3

Och med det säger jag harebraheiii och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0