29 juni

Trött, Tröttare, Mikaela! Ligger i sängen i vår mysiga stuga i Storbyn och halvsover. Vaknade av en bakfylla och en seghet imorse som var ganska rolig ändå, jag var sjukt flummig! Stackars folk som sover hos mig när jag är sån.. ;) Hur som helst så hade jag kul igår på Cityfestivalen, jag fick äntligen släppa en stor sten från mina axlar. Och jag var dessutom lyckobringad och vann 1980 g kexchoklad!!! :DDDD


FUCK YEAH!!!

Idag har jag packat, hälsat på mami och sen åkte jag och Mia iväg med virvelvinden Misty till Storbyn. Mötte upp Maya och Alva där som åkte tidigt imorse för att Alva och Boysan skulle hoppa klassen innan. Maya hoppade en LC och var dubbelnolla, sjukt fin runda!! Utanför placering, men vad gör det när man rider så snyggt och fint som ni?! Ska ladda kameran under natten så tar jag bilder och filmar resten av helgen.

Nu ikväll har vi ätit tacopaj, barnen har badat 2 ggr trots att det är molnigt och typ 17 grader i luften.. :o jag har snackat massa med ponnymammorna och druckit lite vin så jag är sjukt trött nu haha. Sen lekt med barnen och bara haft det MYS!

Skönt att komma bort och bara ha det bra, men tankarna i min skalle kommer smygandes på kvällen ändå. Och jag kan inte hjälpa det, men fan vad jag tänker på oss... GAH! Jaja, nu ska jag slå av datorn och försöka få folket att vilja sova någon gång!

Puss in boots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0