Ny dag, nya möjligheter!

Efter en natt med massor av musik och smsande så mår jag faktiskt lite bättre idag. Solen skiner ute och jag ska strax gå och handla något gott till frukost. Sen beger jag mig till stallet och spenderar alla dagens timmar där. Ska ta och rida ut på min pärla. Klättring får stå på schemat idag. Det är så himla varmt så då passar det ju bra att hålla sig till skritt!

Satt uppe igår och jämförde mina jobbtider med de band jag vill se på Putte. Och till min stora lycka kommer jag kunna se; Alina Devecerski och Panetoz på torsdagen, Kapten Röd och Kent på fredagen. Och på lördagen kan jag se Markus Krunegård,Timbuktu, Lars Winnerbäck och Den Svenska Björnstammen! Det enda jag ska försöka byta mig till är att kunna se Melissa Horn på fredagen också, men det gick ju att byta jobbpass för en artist förra året så det går nog! :D Känns väldigt bra att jag fått såna bra jobbtider att jag kan se alla band jag vill se!!! WIIIE! :D

Är så glad att mina hörlurar kommit och fungerar, nu blir vardagen mycket enklare haha! Kan äntligen sitta på bussen utan att behöva höra massa onödigt babbel från random folk. ;)

Har finally tagit tag i att fixa mina listor på Spotify också, lite mer ordning och reda i livet! Nu ska jag ta och kicka igång denna soliga tisdag. Hoppas att jag fixar hålla vissa tankar på avstånd nu, i can do it!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0